Objednejte si .....
Novou položkou do rodiny autodráhových modelů Tatraplan Sport T602 (měřítko 1:32), je jedna z prvých verzí, tedy se čtyřválcovým motorem z Tatraplánu. Karoserie, ještě neměla v zadních blatnících výdechy a vpředu byly úzké vstupy vzduchu k brzdám. Auto se SPZ M-NJ 045 se startovním číslem 1 je zachyceno na dobové fotografii ze Zlína ze září r. 1949. Protože na vůz nebyly nastříkány pruhy v národních barvách, je model "čistý" a pro mnohé sběratele je tím zajímavější. S odstupem času je ale těžké tvrdit, o kterou karoserii se vlastně jedná - měsíc před tím startoval Bruno Sojka v Brně, také s M-NJ 045 a pruhy na voze byly. A stejnou SPZ (de facto přidělenou továrně Tatra) měl pak vůz pozdějšího provedení, se startovním číslem 14 (lze také objednat, zatím byl jenom jako maketa pod kat.č. 73215), se dvěma vstupy vzduchu pro karburátory, s většími vstupy vzduchu pro přední brzdy a již s výdechy v zadních blatnících. Také tento vůz měl čtyřválcový motor.
Ve skladu je menší množství nabarvených, ale nedokončených karoserií T602 různých verzí. Nabízíme proto zájemcům "postavení" konkrétního auta na objednávku. Karoserie se doplní kokpitem s jezdcem podle verze a závodu, označením a startovními čísly. Příkladem mohou být modely T602 již s motory V8. Červený vůz s bílou mřížkou startoval s číslem 16 v Brně, po malé "ráně" na předek pak byla karoserie vyklepána a již s červenou mřížkou a s číslem 6 auto pilotoval Chovanec na Ecce Homo (SPZ M-NJ 021). Na individuální objednávku lze postavit i karoserie pro čtyřválcové T602 (vesměs bílé karoserie, ale v dvojím provedení podle vstupů či výdechů vzduchu - a podle pilotů.
S vozy Tatraplan Sport T602 závodila tehdejší špička mezi čsl. závodníky. V modelech FARO je možné tuto skutečnost přiblížit kombinací "těl" a hlav. Tzn., že model je personifikován až v okamžiku stavby konkrétní verze - nyní ale nikoliv "na sklad", ale podle individuálních objednávek. Dodací lhůta je cca jeden týden.