Norimberg 2011 FARO i v letošním roce vystavovalo v Hale 7. Bližší informace o naší expozici najdete zde: Info po Messe 2011 Tatra Family Inzerát v COL ...
Blog, Strana 4
Veletrh RC Cars Na právě skončeném veletrhu hraček a modelů na pražském výstavišti proběhlo z iniciativy MODEL-FARO setkání dovozců a prodejců autodráh se zástupci časopisu RC Cars. Potěšující je, že rubrika o autodráhách bude pokračovat, do budoucna se rýsuje také samostatný titul, možná spojen...
Přes dva roky ležely v krabicích díly na Roadstera z MTX. Model jsme poprvé představili na výstavě věnované nedožitým sedmdesátinám závodníka a designéra Václava Krále (muzeum v Roztokách u Prahy v r. 2006). Na rozdíl od již vousatého free-style pikapu je roadster zprac...
Doporučuji všem zájemcům o S2000 magazín Rally, číslo 06/2009 (červenec). Je zde jednak kompletní výsledkový servis a především mnoho informací o Fabii S2000. Od popisu vývoje po zkušenosti Jana Kopeckého z belgické a ruské rally. Nechybí spousta fotek a především je zde přehledně popsána role, kte...
3. října 2009 | Kategorie: Blog | Autor: Miroslav Kotík Na plný plyn aneb „hopsa hejsa do Brandejsa“ Když mne koncem února oslovil pan Chour z muzea v Brandýse nad Labem, nevěděl jsem přesně, zda je naše účast na jejich akci vůbec vhodná. Na druhé straně je Brand...
Po delší pauze jsem se „dokopal“ k napsání příspěvku na náš blog. Vše se zkomplikovalo po veletrhu v Praze, kdy byla zahájena jednání o licencích se ŠkodaAuto a.s. K tomuto kroku nás vedlo rozhodnutí, že ukončíme výrobu Favoritů a že do budoucna nemůžeme vystačit s nabídkou volných, nelicencovaných ...
Figurky na SRC Závodní okruh nebo diorama, ale také samostatný model ve vitrině – to vše jsou příležitosti vhodné k umístění postavy mechanika nebo skupiny personálu. Jako jinde i zde platí, že umístěním postavy (se známou proporcí, velikostí) dosáhneme rychle a snadno správnou představu o délce...
Ve dnech 27. a 28. října proběhly na Autodromu Most zajímavé akce. Prvý den se testovaly jak monoposty formule Renault 2.0 tak vozy národní formule. Na trati ovšem nechyběl ani krásný bavorák (M3) teamu BP AUTOSPORT (a s „polepy“ FARO), ovšem tu pravou pohodu z jinak dokonale připravené trati kazil...
KOPEC NEBO ERZETA? V této poslední části jsem slíbil vysvětlit úpravu dílů – je to ale tak jednoduché, že budeme hned hotovi. Potřebu dvou upravených dílů (jedná se zavření obou smyček, které vlastně jedním jízdním pruhem spojí navazující rovinky) zjistíme hned na začátku, při ...