ŠKODA 130 RS Na právě skončeném pražském veletrhu jsme „oficiálně“ oznámili výrobu stotřicítky jako SRC. I když byla představa trochu jiná, byl nakonec ve vitrině jeden z prototypů, sice s definitivními koly a pojízdný, ale s nedokončenou přední nápravou – zde jsme nakonec upustili o...
Blog, Strana 5
Monopost Tatra,auto na autodráhu FARO Na podzimním veletrhu ITEA 2008 jsme představili nový model v měřítku 1:32. Jednalo se o pojízdné vzorky z ověřovací 10ti ks série, současně probíhá montáž prvé, 200 ks série, finální modely budou doplněny o větrný štítek, „chromované“ díly a definitivní pol...
Kopec nebo erzeta? Autodráha nejen pro jednoho (3. část) V předposlední části pouze připomenu, že jsme povrch krajiny pod dráhou polepili silnou strukturální tapetou, všechny spoje jsme přelepili proužky hedvábného papíru a přebarvili vodou ředitelnou barvou. Po zaschnutí bylo nutné zlikvidovat ...
Kopec nebo erzeta? Autodráha nejen pro jednoho (2. část) V tomto pokračování se jenom letmo dotkneme stavby druhé poloviny okruhu, postup je totožný – jediné větší úskalí nás čeká během co nejpřesněji napojených vrstevnic a „srázů“ v místě dělení desek. Je třeba především dodržet kolmost po...
A FARO řeklo: Budiž nový model... ( Protože se musím především věnovat dokončení monopostu Tatra, není Formule Škoda přímo v popředí zájmu – a tak zase uběhlo několik dnů, než jsem se dostal k pokračování. Opět jsem tedy upevnil torzo karoserie do přípravku a měkkou tužkou jsem narýsoval prvou s...
Kopec nebo erzeta? Autodráha nejen pro jednoho (1. část) Asi každý autodráhový nadšenec by si rád odpustil stavbu autodráhy (většinou na zemi, na koberci, někdo na pingpongovém stole, někdo v garáži...). Pokud je k dispozici „volný kout“ nebo málo frekventovaný pruh chodby, půdy nebo sklepa, lze...
A FARO řeklo: Budiž nový model... (2. část) Po delší době opět pozoruji polotovar skeletu karoserie. A hned vidím první chybu, zadní odtoková hrana je příliš vysoko, radius s ní spojený příliš výrazný, křivka obou hran karoserie stoupá nikoliv v přímce ale v mírném oblouku...Vše kontroluji ...
Carrera utrpěla velkou ztrátu Kdo se kdy setkal s panem Rainerem Kochem, vedoucím technického vývoje firmy Carrera, okamžitě poznal, že hovoří s člověkem, jehož srdce patří SRC produktům a který svůj život zasvětil jejich vývoji. K jeho velkým úspěchům za posledních 25 let patří dráhy Car Racing...
A FARO řeklo: Budiž nový model... (1. část) A FARO řeklo: Budiž nový model... (1. část) Dáme na trh nový model. Jistě bohulibý záměr – ale ví někdo, co se za tím rozhodnutím skrývá? Inu, já to vím náhodou naprosto přesně, to je totiž jedna z mých primárních povinno...